Proč potřebujete Google fotografie firem

10.10.2014
Jakub Machala

Čtyři důvody, proč Vaše firma potřebuje Google fotografie firem

Chcete svůj byznys posunout na další úroveň? Nyní máte možnost. Fotografie firem Google (Business View v mapách Google) nabízí možnost vytvořit 360° fotografii vaší firmy (provozovny, hotelu, restaurace, prodejny, …), kterou poté zařadí i do vyhledávání. Jde o rozšíření Street View na Google Maps.

 Interior of restaurant with wooden furniture and walls of red br

Se stále stoupajícím počtem uživatelů chytrých mobilních telefonů stoupá také využívání služby, která najde nejbližší místa na mapě. Nechte lidi, ať se podívají dovnitř, ještě než do vašeho podniku fyzicky vstoupí.

Proč tuto možnost používat?

  1. Oživíte svůj podnik. Interaktivní 360° prohlídka vaší provozovny nechá zákazníky, aby se sami podívali, jak to uvnitř vypadá. Mohou tak sami posoudit, jestli chtějí přijít i osobně.
  2. Street View – když se na Street View někdo dostane do ulice, kde se váš podnik nachází, zobrazí se u vaší provozovny ikona. Když na ní uživatel klikne, dostane se přímo na vnitřní fotografie.
  3. Skvělé SEO – Fotografie firem Google, nebo-li Google Business Photos, zvýší viditelnost vašeho podniku ve vyhledávači Google, Google Maps a Google+ Local. Navíc budete moct odkaz na tyto fotky sdílet i na své webové stránce a sociálních sítích.
  4. Snadné a jednoduché – Focení obvykle trvá hodinu nebo dvě. Výsledkem je kromě panoramatických snímků i 10 a více fotografií zajímavých míst a nabízených služeb. Ty jsou poté poslány Googlu, který je zpracuje a vytvoří z nich virtuální prohlídku.

Fotografie firem Google, už používá mnoho podniků na celém světě. Navíc budete mít k fotkám vlastnická práva. A co je ještě lepší – kdykoliv můžete nahrát novější verze fotografií. A kde budou firemní fotografie fungovat nejlépe?

  • Restaurace – nechte své hosty nahlédnou do míst kde dnes budou jíst.
  • Hotely – kdo by nechtěl vidět kde bude spát?
  • Obchody – příjemný interiér obchodu může přesvědčit k nákupu.
  • Místa pro konference – účastníci i návštěvníci se budou moct podívat, v jakých místech budou mluvit/poslouchat.
  • Lékařské ordinace – nechte pacienty, aby se podívali, v jakém prostředí budou ošetřeni.
  • Kanceláře – Ukažte světu svůj vlastní kreativní prostor.
  • Místa jednání – ukažte vašim potenciálním partnerům své prostory.
  • Muzea, zábavné parky, nákupní střediska, atd. Využití nezná hranic.

Neváhejte a kontaktujte nás ještě dnes.